środa, 23 stycznia 2008

O czym nie będę pisać....

"Przekrój" ma rewelacyjną (także ze względu na swoją wewnętrzną sprzeczność) rubrykę "O czym nie będziemy pisać...". Postanowiłem też taką założyć.
A więc w tym tygodniu nie będę pisać...

... o książce Tomasza Grossa "Strach". Mam wyrobione zdanie na temat wydarzeń opisywanych przez Grosssa - i tak, możecie domyśleć się jakie jest to zdanie patrząc na mój blogowy pseudonim.
Jeśli chodzi o tzw. kwestię pochodzenia to znam dwie piękne historie (jedna anegdota i jedna historia prawdziwa).
1/ Jacek Kuroń na pytanie czy jest Żydem miał podobno odpowiedzieć "Pocałujcie mnie w dupę."
2/ Mój dziadek na to samo pytanie lokalnego księdza powiedział "Ojcze, dla skurwysynów to ja zawsze będę Żydem. A porządnym ludziom to jest wszystko jedno."

W razie wiadomych pytań proszę postąpić zgodnie z jedną z powyższych instrukcji.

Brak komentarzy: